Wymierne promowanie

Reklama
Zwiększamy sprzedaż zarówno w trybie online, jak i offline, poszerzamy grono odbiorców Twojej marki.
Obniżamy koszt konwersji. Twoja reklama będzie wyświetlana w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych. Dodatkowo będzie skierowana tylko do grupy docelowej. Wykonujemy banery, posty i reklamy w jednolitym stylu.

Maksymalizujemy poziom zaangażowania odbiorców w ramach określonego budżetu. Efekty są widoczne już w pierwszym miesiącu współpracy. Stawiamy na sprzedaż. Ciągle regulujemy koszty na koncie reklamowym klienta. Stosujemy automatyzację reklamy. Tworzymy treści, które zachęcają odbiorców do zakupu.

Wzrost sprzedaż
Pierwsza konwersja ma miejsce zaraz po uruchomieniu reklamy. Następnie optymalizujemy kampanie reklamowe – obniżamy koszt kliknięcia. Śledząc wydajność, skupiamy się na sprzedaży i ROMI.
Zwiększenie rozpoznawalności
Szukamy, testujemy i poszerzamy grupę docelową. Trzymamy się jednego stylu w identyfikacji wizualnej, żeby zwiększyć rozpoznawalności marki w różnych kanałach komunikacji. Rozpoznawalność wpływa na zaufanie i sprzedaż.
Generowanie popytu
Zwiększamy skuteczność promocji poprzez kooperację z content marketingiem
Budowanie lojalności i zaufania
Ludzie ufają tym, którzy pomagają rozwiązać ich problemy. Robimy to tworząc przydatne i ciekawe treści – w ten sposób budujemy lojalność wobec marki.
Zwiększona sprzedaż i synergia
Gdy pojawia się popyt, wśród grupy odbiorców rodzi się zaufanie i lojalność, co zwiększa sprzedaż. Tworzy to współpracę z innymi kanałami promocji – tak zintegrowany marketing pomaga obniżyć koszty sprzedaży.
Narzędzia PROMOCJI
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa jest wyświetlana użytkownikom, którzy szukają Twojego produktu w wyszukiwarce.
Zwiększamy sprzedaż. Budujemy dobrą reputację marki. Znajdujemy wspólny język z odbiorcami. Tworzymy stałą komunikację.
Targeting w mediach społecznościowych
Taka reklama przekazuje zalety produktu, zachęca do zapoznania się z marką i skłania do zakupu.
Content Marketing
Content Marketing to promocja ze stopniowym wzrostem konwersji i sprzedaży.
Audyt marketingowy
W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twoją firmę: począwszy od wyglądu biura/salonu sprzedaży, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji firmy zarówno w Internecie jak i poza nim.