Tesorosi

Tesorosi to rodzinna marka sukien ślubnych. Wystartowała na rynku polskim w 2016 roku. Wtedy firma miała tylko cztery suknie i zero budżetu na promocję. Współpracujemy z salonem od wielu lat.

Identyfikacja wizualna
Tożsamość. Stworzyliśmy nowe logo firmy, opracowaliśmy stronę internetową i portale społecznościowe zgodnie z nowym stylem. Znaleźliśmy wykonawców dekoracji witryny sklepowej. Sporządziliśmy wszystkie niezbędne materiały typograficzne.
Strategia treści
Portale społecznościowe. Wybraliśmy media społecznościowe, z których aktywnie korzysta grupa docelowa i dla każdej z nich zaplanowaliśmy strategię promocji.

Stworzyliśmy społeczność na Facebooku, zainteresowaliśmy i przyciągnęliśmy nowych odbiorców.

Celem jest stworzenie społeczności, w której każda Panna Młoda będzie czuła się komfortowo i swobodnie. Miejsce gdzie każdy jej wybór będzie akceptowany i wspierany, gdzie jej wyobraźnia oraz sposoby wyrażania siebie nie będą ograniczone.
01.
02.
03.
04.
05.
Wyniki naszych działań:
Liczba subskrybentów profilu na Instagramie wzrosła 15-krotnie z 1 do 15 tys. Bez współpracy z blogerami i opłaconego ruchu.
Zwiększenie liczby subskrybentów Facebooka o 4 tys.
Obserwowaliśmy zachowanie naszych odbiorców ich reakcje i komentarze, aby komunikować się z nimi ich językiem. Dlatego nasze pierwsze posty miały charakter storytellingowy.
Opracowaliśmy plan treści
Przemyśleliśmy i opracowaliśmy każdą rubrykę, treść postów oraz ich charakter, a także styl komunikacji w każdym kanale.
Używaliśmy mechanikę gry
Prowadziliśmy gry i mini konkursy w postach i relacjach, aby zwiększyć zaangażowanie i aktywność odbiorców.
06.
Strategia marki
Zbadaliśmy rynek sukien ślubnych, przeanalizowaliśmy oferty konkurentów i dokonaliśmy segmentacji odbiorców. Stworzyliśmy jasną strategię. Znaleźliśmy przewagę konkurencyjną marki
Przewagi konkurencyjne
Wraz z kierownictwem Tesorosi wyodrębniliśmy główne zalety marki w porównaniu z konkurentami. Na przykład Tesorosi udało się skrócić cykl produkcyjny i uporządkować procesy logistyczne, co oznacza, że każdą suknię z oferty można uszyć nawet w 10 tygodni.
Grupa docelowa
Przeprowadziliśmy badanie grupy odbiorców, które następnie wpłynęły na nowe linie produktów.
Przeprowadziliśmy również audyt reputacji, stworzyliśmy misję i wizję oraz plan rozwoju na 10 lat.
cel:
Klient zwrócił się do nas w celu stworzenia silnej i stabilnej marki, zwiększenia rozpoznawalności i zwiększenie sprzedaży.
09.
Wdrożyliśmy system CRM dla wysokiej jakości i natychmiastowej obsługi kontaktu przychodzącego.
CRM
07.
W 2018 roku powstała minimalistyczna strona internetowa. W 2020 roku strona została rozbudowana - dodaliśmy do niej duży sklep internetowy.
Dostosowaliśmy stronę do urządzeń mobilnych, aby zwiększyć konwersję.
Stworzyliśmy stronę internetową i sklep internetowy
08.
Zaproponowaliśmy klientowi pomysł stworzenia bloga na stronie internetowej. Ciekawe i przydatne artykuły zachęcają użytkowników do przejścia z sieci społecznościowych oraz wyszukiwarek na stronę marki.
Blog na stronie:
Chcę też!
cotto
W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twoją firmę: począwszy od wyglądu biura/salonu sprzedaży, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji firmy zarówno w Internecie jak i poza nim.