Sprzedaż

Automatyzujemy procesy
System CRM, telefonia IP i śledzenie połączeń zbierają wszystkie informacje np. określają skąd pochodzą. Gdy pojawia się nowy klient, program natychmiast zawiadamia, że trzeba z nim się skontaktować.

Bezpośrednio zwiększamy przychody firmy i poprawiamy jakość obsługi klienta. Łączymy zintegrowany marketing ze sprzedażą. Automatyzujemy pracę poprzez CRM. Obniżamy koszty sprzedaży. Łączymy CRM z systemami analitycznymi.

Zwiększamy lojalność klientów
Klienci zaczynają rekomendować Twój produkt swoim znajomym i dokonują kolejnych zakupów, ponieważ Twoi pracownicy są zawsze uprzejmi, punktualni i wiedzą wszystko o produkcie.
Kontrolujemy pracę pracowników
Pracownicy widzą skuteczność, cele personalne oraz cele zespołu. Menedżer może przeglądać rozmowy i korespondencję z klientami poprzez CRM.
Łączymy marketing i sprzedaż
Dzięki przejrzystej analityce wiemy, które kanały zwiększają konwersję i na podstawie tego możemy obniżyć ich koszt i zoptymalizować kampanie reklamowe.
Wysoki poziom obsługi w dziale sprzedaży ulepsza relacje marki z klientem, a informacje zwrotne na temat źródeł sprzedaży sprawiają, że kompleksowy marketing jest bardziej skuteczny: specjaliści od reklamy, content-marketingu i SEO wiedzą, co zwiększa sprzedaż.
Wymierne promowanie
Maksymalizujemy poziom zaangażowania odbiorców w ramach określonego budżetu.