Cotto

Cotto - artystyczna polska marka odzieżowa. Produkująca autorskie ręcznej roboty kapcie z włoskiej bawełny oraz domowe akcesoria wypoczynkowe.

Stworzenie profilu na Instagramie
Stworzyliśmy content plan: przemyśleliśmy każdy temat i rubrykę, treść postów, paletę kolorystyczną, charakter treści oraz styl komunikacji.
Produkcja zdjęć i filmików
Stworzyliśmy instrukcję użytkowania produktu
01.
02.
03.
04.
05.
Podnieśliśmy poziom obsługi i sprzedaż
Nasz zespół przez długi czas zajmował się monitorowaniem konta. Codziennie kontaktowaliśmy z klientami poprzez wiadomości, komentarze, udzielanie informacji na temat produktu: o cenach, materiałach, rozmiarach, dostawie.
Opracowaliśmy lejek sprzedażowy i scenariusz komunikacji z klientami.
06.
Strategia marki
Zbadaliśmy rynek obuwia domowego i przeanalizowaliśmy oferty. Stworzyliśmy segmentację produktów i odbiorców.
Grupa docelowa
Przeprowadziliśmy badania i zidentyfikowaliśmy idealny profil klienta. Przeprowadziliśmy badania fokusowe
Dopracowanie produktu
Na życzenie klienta zorganizowaliśmy badania fokusowe w celu zbadania właściwości i jakości produktu.
Zaproponowaliśmy listę ulepszeń
Efekt: poszukiwanie nowej podeszwy i jej testowanie, stworzenie koncepcji oraz znalezienie producenta skórzanych metek z logo, które zwiększą poziom autentyczności produktu.
cel:
Stworzyć profil na Instagramie i zadbać o organiczny rozwój marki w Internecie, Opracować produkt, Zwiększyć sprzedaż.
Chcę też!
Tesorosi
Od 4 sukienek ślubnych do salonu w centrum Wrocławia? Przeczytaj jak pomogliśmy naszemu Klientowi z Rosji wejść na polski rynek.
Uzyskaj audyt za 399PLN
Zostaw zgłoszenie, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu godziny!