Cotto
Cotto - artystyczna polska marka odzieżowa. Produkująca autorskie ręcznej roboty kapcie z włoskiej bawełny oraz domowe akcesoria wypoczynkowe.
Stworzenie profilu na Instagramie
Stworzyliśmy content plan: przemyśleliśmy każdy temat i rubrykę, treść postów, paletę kolorystyczną, charakter treści oraz styl komunikacji.
Produkcja zdjęć i filmików
Stworzyliśmy instrukcję użytkowania produktu
Podnieśliśmy poziom obsługi i sprzedaż
Nasz zespół przez długi czas zajmował się monitorowaniem konta. Codziennie kontaktowaliśmy z klientami poprzez wiadomości, komentarze, udzielanie informacji na temat produktu: o cenach, materiałach, rozmiarach, dostawie.
Opracowaliśmy lejek sprzedażowy i scenariusz komunikacji z klientami.
Zbadaliśmy rynek obuwia domowego i przeanalizowaliśmy oferty. Stworzyliśmy segmentację produktów i odbiorców.
Przeprowadziliśmy badania i zidentyfikowaliśmy idealny profil klienta. Przeprowadziliśmy badania fokusowe
Na życzenie klienta zorganizowaliśmy badania fokusowe w celu zbadania właściwości i jakości produktu.
Zaproponowaliśmy listę ulepszeń
Efekt: poszukiwanie nowej podeszwy i jej testowanie, stworzenie koncepcji oraz znalezienie producenta skórzanych metek z logo, które zwiększą poziom autentyczności produktu.
Stworzyć profil na Instagramie i zadbać o organiczny rozwój marki w Internecie, Opracować produkt, Zwiększyć sprzedaż.