Audyt marketingowy
W audycie udział biorą nasi specjaliści od marketingu. Wraz z nami są również osoby niezwiązane z marketingiem, profilem dobrane tak by pasowały do grona odbiorców konkretnej firmy. Dzięki temu poznajesz opinie specjalistów jak również sugestie i uwagi potencjalnych Klientów.
Najlepsze produkty sprzedają się same? To mit. Za sukcesami sprzedażowymi stoi ogrom pracy, wiele prób i błędów, a przede wszystkim ludzie, którzy mają doświadczenie i wyczucie biznesowe. Wzmocnimy najsilniejsze strony Twojego biznesu.
Wieloletnie doświadczenie w branży
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu audytów marketingowych, zrealizowaliśmy setki tego typu zleceń dla branży handlowej, turystycznej, branży beauty i w wielu innych usługach.
Marketing, sprzedaż i obsługa Klienta
W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twoją firmę: począwszy od wyglądu biura/salonu sprzedaży, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji firmy zarówno w Internecie jak i poza nim. Otrzymujesz od nas również analizę konkurencji w Twojej lokalizacji i praktyczne porady na stworzenie przewagi na rynku.
Po wykonaniu audytu otrzymujesz kompleksowy raport na temat swojej firmy zawierający nasze sugestie i uwagi, opis występujących problemów i sposoby na ich skuteczne rozwiązanie. Nie wskażemy tylko co jest źle, powiemy jak można to poprawić by uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi firmami z branży
1. Wygląd i odbiór wizualny firmy
2. Obsługa Klienta – on-line, telefoniczna, obsługa na miejscu w salonie
3. Obsługa Klienta – umiejętność przedstawienia oferty i sprzedaży usług
4. Obsługa podczas zabiegu – “ukryty Klient”
5. Konstrukcja oferty – sposób przedstawienia(w firmie, on-line) i jej Konkurencyjność
6. Wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego przez pracowników
7. Wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego w firmie
8. Lokalna analiza konkurencji (marketingowa i cenowa)
9. Wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego on-line(strona internetowa, blogi, media społecznościowe)
Audyt marketingowy - pierwszy krok do sukcesu
Co sprawdzamy w ramach audytu: